غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

چه نمایشگاهی برای غرفه سازی مناسب است ؟


همیشه درباره ارزیابی‌های پیش از نمایشگاه و غرفه سازی آن صحبت کرده‌ایم اما اینکه چه نمایشگاهی را برای غرفه سازی انتخاب کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم، کمتر به عنوان بحث اصلی ما قرار گرفته است. برای انتخاب یک نمایشگاه و غرفه سازی در آن  نه تنها موضوع آن بلکه چند معیار دیگر نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد که هر کدام در میزان موفقیت غرفه سازی کاملا اثرگذار است.


غرفه سازی نمایشگاهی در 10 کشور مهم


میانبری مهم جهت بهبود فروش با حضور شرکت شما و  بهره‌گیری از قدرت شگفت‌انگیز صنعت نمایشگاهی و  غرفه سازی در 10 کشور مهم دنیا

برگزاری ۱۱ نمایشگاه خارجی و غرفه سازی در تسالونیکی


گروه غرفه سازی اکسپوآرت :شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرجع اصلی برگزاری رویدادهای ملی، بین‌المللی و برون‌مرزی در سال جاری قصد دارد ۱۱ نمایشگاه مختلف را در شهرهای اروپایی و آسیایی برگزار کند. از میان این رویدادها برخی بین‌المللی و حضور ایران در آنها در قالب پاویون است و برخی به صورت کاملا اختصاصی برگزار می‌شوند.


اصول غرفه سازی در نمایشگاه



در سری مقالات آموزشی گروه ارشد اکسپوآرت درباره غرفه سازی تا امروز مطالب مختلفی نوشته‌ایم اما در همه آنها به نکاتی اشاره کردیم که در کنار یکدیگر موفقیت یک شرکت را به همراه خواهند داشت اما این‌بار بخش مهم اطلاعاتی که باید درباره غرفه سازی نمایشگاهی بدانید را برای شما در یک مطلب کوتاه آماده کرده‌ایم. با رعایت این اصول شما شانس‌تان را برای موفقیت در نمایشگاه و جذب مخاطب افزایش داده‌اید.


 غرفه سازی در خارج ایران راه پیشرفت جهانی در ۴ روز


«گروه ارشد اکسپوآرت» امروز نگاهی به نمایشگاه‌های خارجی و اثرات مثبت آنها خواهد داشت و بررسی خواهد کرد که چرا باید به عنوان غرفه سازی در نمایشگاه و  رویداد برون مرزی حاضر شویم و اثرات مثبت آنها چه چیزی خواهد بود.
غرفه سازی و نمایشگاه‌های برون‌مرزی به دو دسته تقسیم می‌شوند که هر کدام شرایط خود را دارند.

معرفی مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با صنعت آشپزخانه و استخر



بالا رفتن سطح تقاضا و انتظار مصرف‌کنندگان چه از نظر کیفیت و چه از لحاظ کمیت مصرف، زمینه‌ساز افزایش تولید و ارتقای کیفی محصولات داخلی بوده که همین موارد توجه بیشتر به نمایشگاه متبوع را به دنبال داشته است.

غرفه سازی