غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بخش سفرنامه سایت اکسپوآرت این بار به کیش رفته است و نقد و بررسی غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی کیش را برای شما آماده نموده است . اکسپوآرت شما را به خواندن این سفرنامه غرفه سازی دعوت می نماید.

ادامه مطلب در وب سایت گروه ارشد اکسپوآرت



«گروه ارشد اکسپوآرت مشاور امور نمایشگاهی شما» فهرست افرادی که بهتر است در غرفه حضور داشته باشند و وظایف آنها را برای شما آماده کرده است.


حضور در یک نمایشگاه درست و حسابی، یکی از مهم ترین پارامترهای موفقیت در کسب وکار است. «گروه ارشد اکسپوآرت» در مقالات  غرفه سازی خود هزار و یک راهکار غرفه سازی برای مخاطبان دارد. راهکارهایی که البته به تایید بزرگترین تاجران و کارشناسان جهان رسیده و هر کدام آنها می تواند بیان گذار یک نمایشگاه موفق باشد. غرفه نمایشگاهی زمانی تاثیرگذار است که مسئولان و پاسخگویان بیشتری را در دل خود جای داده باشد.


ادامه مطلب در وب سایت گروه ارشد اکسپوآرت


سال هاست که هدیه دادن در نمایشگاه به یک راه برای جذب مخاطب غرفه نمایشگاهی تبدیل شده و در ابتدا توانایی زیادی در جذب بازدیدکننده داشت اما مدتی است که جذابیت هدیه های نمایشگاهی برای بازدیدکنندگان کاهش یافته است. کارشناسان گروه ارشد اکسپوآرت معتقدند از عوامل موثر برای جذب مخاطب طراحی غرفه سازی و هدایای نمایشگاهی میباشد و  اگر یک نوآوری یا خلاقیت در هدیه های نمایشگاهی وجود نداشته باشد، مرگ آنها خیلی زود فرامی رسد.

چگونه یک بنر تاثیرگذار برای غرفه خود طراحی کنیم؟

همانطور که میدانید توجه به غرفه آرایی و ویژگیهای بصری در غرفه سازی باعث جذب مخاطب و پیشرفت شغلی شما میشود . پیشتر در مورد تاثیر استند در غرفه نمایشگاهی و جذب مخاطب در غرفه نمایشگاهی و رفتارهای اثر گذار در غرفه نمایشگاهی صحبت نموده ایم . حال توجه شما را  به نکاتی از یک بنر تاثیر گذار جلب می نماییم. با اکسپوآرت همراه باشید . 

فرض کنید یک بازدیدکننده از رویداد نمایشگاهی هستید و در نمایشگاه قدم میزنید تا بهترین غرفه را برای انجام کارهای خود پیدا کنید. در غرفه سازی های انجام شده در  این زمان نخستین چیزی که نظر شما را به عنوان بازدیدکننده جلب خواهد کرد بنری است که بر دیوار غرفه چسبیده و اطلاعات اولیه را درباره دستاوردها و موفقیتهای غرفه به شما میگوید. از همین مثال ساده باید متوجه شده باشید که طراحی یک بنر تا چه اندازه میتواند در جذب مخاطب تاثیرگذار باشد و توجه کم به این مهم گاه میتواند حضور شما در یک رویداد را با شکست روبه رو کند.


ادامه مطلب نکات غرفه سازی در وب سایت گروه ارشد اکسپوآرت

از چه موادی باید برای غرفه آرایی استفاده کنیم؟ 

پیشتر در مورد مواد غرفه سازی و مصالح مورد استفاده برای شما خواننده مقالات گروه ارشد اکسپوآرت نوشته بودیم حال در مقاله دوم از این مبحث در مورد موضوع از چه موادی باید برای غرفه آرایی استفاده کنیم  بحث خواهیم نمود .


چند سالی است برگزاری رویدادهای نمایشگاهی به سبک مجازی در تمام نمایشگاه و رویدادها کشورهای جهان به امری رایج و معمول تبدیل شده است. 


درعصر پرشتاب فناوری و در دنیایی که صحبت از اقتصاد، دانایی و صرفه جویی در هزینه و زمان است، همگام شدن با پیشرف تهای دیگر کشورها امری لازم و ضروری است.


از چالشهای مهم برای یک حضور موفق نمایشگاهی، انتخاب یک طراح و غرفه ساز خلاق و حرفه ای با قیمت مناسب است. یکی از ملا کهای عمومی رزومه کاری غرفه سازی است، اما ملاک برتری رزومه و پیشینه کاری تنها به تعداد و کثرت پروژه ها نیست. بهتر است کارفرما یک درک کلی از ویژگی های یک طراح و غرفه سازی حرفه ای و سرآمد داشته باشد و بر این اساس پیشینه کاری غرفه سازها را ارزیابی کند.