غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

تقویم نمایشگاهی - روزشمار غرفه سازی

زمانی که می‌خواهید در یک نمایشگاه شرکت کنید و در آن به موفقیت‌های تجاری برسید باید با روزشمار غرفه سازی آشنا باشید.

گروه ارشد اکسپوآرت این تقویم مهم را برای مدیرانی که قصد شرکت در یک رویداد را دارند آماده کرده که می‌خوانید. 


۶ تا ۱۲ ماه قبل: در این مدت باید بودجه مورد نیاز حضور در نمایشگاه و غرفه سازی در آن  را مشخص کنید و همچنین با چند تیم متخصص بهترین رویدادها را برای حضور انتخاب کنید. دقت داشته باشید انتخاب درست یک رویداد تجاری عامل نخست موفقیت در آن به‌شمار می‌آید. 


۴ ماه قبل: این مدت به نظر زیاد می‌آید اما باید ۴ ماه قبل از آغاز یک رویداد به فکر غرفه سازی و همچنین دستورالعمل‌هایی باشید که می‌خواهید در  رویداد انجام دهید. همچنین اهداف اصلی از حضور در رویداد را شفاف‌سازی کنید تا کارمندان بیشتر با وظایف خود آشنا شوند. در این زمینه از ما میتوانید کمک بگیرید و طراح‌ها و ایده‌های جدید را برای غرفه سازی خود در نظر بگیرید


۳ ماه قبل: در این مدت باید با چند نفر از مدیران شرکت جلسه‌ای را ترتیب دهید و برنامه روزانه نمایشگاه خود را منتشر کنید. داشتن برنامه به شما کمک می‌کند تا در مدت برگزاری به تمامی اهداف خود برسید و بازدیدکنندگان نیز دچار سردرگمی نخواهند شد. در این فرصت به دنبال اطلاعات چاپی مانند بنر و برشورها نیز باشید.

 

۶ تا ۸ هفته قبل: در این مدت باید تبلیغات خود را درباره حضور در نمایشگاه آغاز کنید و همچنین به یاد داشته باشید که در این مدت می‌توانید به دنبال اجاره وسایل و تجهیزاتی باشید که ممکن است در نمایشگاه به درد کار شما بخورد. 


۳ تا ۴ هفته قبل: یکی از برهه‌های حساس برای حضور در نمایشگاه‌ها همین دوره است. در این مدت باید با دقت تمامی شرکای تجاری و همچنین افرادی که قصد ارتباط با آنها را دارید به بازدید از رویداد دعوت کنید. همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارمندانی که قصد دارند در غرفه حضور داشته باشند اجباری است. در این مدت برنامه افراد سرشناسی که قرار است از غرفه شما بازدید کنند را ایجاد کنید. 


یک تا ۲ هفته قبل: وسایل مورد نیاز خود را جمع کنید و دقت داشته باشید که همه پرداخت‌های لازم برای سرویس‌های رفت‌وآمد یا هزینه غرفه انجام شده باشد و همچنین باید برنامه انتقال و چینش وسایل در غرفه را بریزید. 


روز برگزاری نمایشگاه: کارت‌های ورود و خروج کارکنان را دریافت کنید، تمامی وسایلی که در غرفه چیده شده را با فهرست ارسالی خود مطابقت دهید و بار دیگر اهداف را برای کارکنان غرفه شفاف‌سازی کنید.