غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

آداب برخورد با مخاطبان غیرمرتبط در غرفه سازی


در کشورهای اروپایی هر بازدیدکننده برای حضور در یک رویداد تخصصی باید هزینه گزافی را متحمل شود.

این یعنی هیچ بازدیدکننده بیخودی هم در نمایشگاه پرسه نمی‌زند. حتی تاجرانی هم که احتمال می‌دهند حضور در نمایشگاه برایشان خروجی ارزشمندی نداشته باشد، به‌طور قطع از حضور در آن خودداری می‌کنند. در این شرایط بازدیدکنندگان صد در صد تخصصی و مرتبط هستند. در ایران اما دریافت ورودی‌های بسیار ناچیز و تفکیک نکردن مخاطبان، باعث شده در کنار غرفه سازی ،  غرفه‌داران در کنار تجارت خود مجبور باشند با مخاطبان غیرمتخصص سروکله بزنند. 
همه نمایشگاه‌های ایرانی حداقل با ۵۰ درصد مخاطبان بیخودی مواجه هستند! این برچسبی است که ما در  گروه ارشد اکسپوآرت برای بازدیدکنندگانی که فقط با هدف جمع کردن بروشور و کاتالوگ به رویدادهای مختلف سر می‌زنند انتخاب کردیم. 
زمانی که یک مخاطب بیخودی از شما به‌عنوان غرفه‌دار درخواست کاتالوگ، خودکار یا هر نوع اشانتیون دیگری می‌کند، بهتر است در پاسخ به او بگویید: این اقلام برای مخاطبان تخصصی در نظر گرفته شده و باید به‌دست آدم‌های مرتبط با این حوزه برسد. 
چنانچه مخاطبان بیخودی در ورودی هر غرفه با پاسخی شبیه این مواجه شوند، حضور در نمایشگاه برایشان آزاردهنده خواهد شد و در این شرایط بدون دریافت هیچ‌گونه اقلامی از ادامه بازدید دست کشیده و نمایشگاه را ترک می‌کنند. نباید فراموش کنیم که حضور این افراد غیراز اینکه مشغله غرفه‌داران را دوچندان می‌کند، باعث می‌شود در هر روز، حجم عظیمی از کاغذ و تبلیغات در داخل یا اطراف سایت‌های نمایشگاهی به‌عنوان زباله پخش شود که این اتفاق درنهایت به زشت شدن چهره شهر می‌انجامد. 
البته در نگاه کلان‌تر مسئولان برگزاری موظف هستند قوانین سفت و سخت‌تری برای ورود و خروج بازدیدکنندگان در نظر بگیرند تا هم رویدادهای مختلف در آرامش بیشتری برگزار شود و هم نمایشگاه از افراد غیرمتخصص خالی شود. غیراز بالا بردن هزینه ورودی، باید فکری هم برای نام‌نویسی بازدیدکنندگان برای ایجاد یک بانک اطلاعاتی مطلوب کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی