غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

آنچه از قوانین غرفه‌سازی باید بدانید


غرفه‌سازی در نمایشگاه تنها به انتخاب شرکت موردنظر و پرداخت هزینه ساخت محدود نمی‌شود و قوانین و مقررات خاصی دارد که باید در تمامی نمایشگاه‌ها به آن احترام گذاشته شود.

در صورتی که مشارکت‌کننده بخواهد از این قوانین سرباز بزند، مدیران سالن می‌توانند به صورت شفاهی یا کتبی به وی هشدار بدهند.
از آنجایی که غرفه‌سازی می‌تواند در جذب مخاطب و افزایش موفقیت در نمایشگاه تاثیرگذار باشد، ذهن هر مشارکت‌کننده‌ای را به خود مشغول می‌کند، به همین دلیل گروه ارشد اکسپوآرت مهم‌ترین دانستنی‌هایی که هر مشارکت‌کننده‌ای باید درباره غرفه و غرفه‌آرایی بداند را آماده کرده است.
ابتدای امر باید با نحوه جانمایی غرفه‌ها آشنا باشید. چند عامل در محل غرفه شما اثرگذار خواهند بود، نخست زمان ثبت‌نام و واریز وجه، دوم متراژ غرفه، سوم نوع کالایی که قرار است در غرفه وجود داشته باشد و در انتها سابقه شرکتی که برای ثبت‌نام غرفه اقدام کرده است.
اولویت‌بندی‌های این موارد همگی اهمیت دارد و در محل و نوع غرفه‌ای که به شما داده می‌شود تاثیرگذار خواهد بود.
پس از دریافت غرفه باید به تجهیزات آن دقت لازم را داشته باشید چراکه دو نوع غرفه باتجهیز و بدون تجهیز در نمایشگاه وجود دارد.
غرفه با تجهیز به غرفه‌ای گفته می‌شود که از سوی مجری نمایشگاه برای مشارکت‌کننده ساخته می‌شود و غرفه بدون تجهیز به غرفه‌ای اطلاق می‌شود که فضای غرفه به صورت خالی اختصاص یافته و عملیات ساخت آن از سوی مشارکت‌کننده یا شرکت غرفه‌ساز مورد نظر وی انجام می‌شود.
زمان ساخت و تخریب هر غرفه به ترتیب ۴ و ۲ روز است و در این مدت تمامی کارها باید انجام شود. در غیراین صورت مشارکت‌کننده با جریمه‌های مختلف روبه‌رو خواهد شد و این بی‌انضباطی در سابقه‌اش ثبت می‌شود. با خراب شدن سابقه نیز پیدا کردن یک غرفه مناسب و خوب بسیار سخت خواهد شد. همچنین باید مشارکت‌کننده طوری عمل کند که مجری نمایشگاه بتواند طرح غرفه و تمامی مدارک و مستندات مربوط به آن را ۷۲ ساعت پیش از تحویل سالن به مدیریت طراحی و غرفه‌آرایی ارائه کند.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی