غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.



تا به حال کمتر در باره بازدیدکنندگانی که به نمایشگاه می‌روند صحبت شده است در حالی که بازدید تخصصی با دیدی حرفه‌ای از یک رویداد به اندازه غرفه سازی می‌تواند اهمیت داشته باشد.

بازدیدکنندگانی که به دنبال یافتن شریک‌های تجاری بالقوه می‌گردند باید با دانش قبلی و با رعایت اصول وارد یک رویداد شوند تا بتوانند بهترین نتیجه را از آن بگیرند. برای آنکه تبدیل به بازدیدکننده‌ای حرفه در نمایشگاه شوید باید ابتدا بدانید که پرسیدن چه پرسش‌هایی از غرفه‌دارمی‌تواند برای او جذاب بوده و به کسب و کار شما نیز کمک می‌کند. گروه ارشد اکسپوآرت، امروز چند پرسش مهم را برای شما آماده کرده تا بتوانید با کمک آنها یک شریک تجاری خوب را به‌دست آورید. 

چشم‌انداز شرکت شما برای آینده چیست؟
 در نخستین پرسش شما به طرف مقابل اجازه می‌دهید تا کمی از خودش تعریف کند، در عین حال چشم‌انداز و هدفش را به شما می‌گوید و با کمک آن می‌توانید ظرفیت‌های برقراری ارتباط را در این غرفه‌دار متوجه شوید. 
در چه کاری بهترین هستید؟
 نکات مثبت یک شرکت می‌تواند شما را در زمینه‌های همکاری بیشتر آگاه کند. اگر در بخش رایانه و پشتیبانی فنی کار می‌کنید و در حال صحبت با یک شرکت پتروشیمی هستید از آنها در زمینه فناوری و شبکه رایانه‌ای بپرسید تا در صورت امکان با آنها در این زمینه وارد همکاری شوید.


محل کارخانه یا شرکت کجاست؟
 شاید این موضوع خیلی اهمیت نداشته باشد اما بدانید که با این پرسش می‌توانید به طور نسبی از وضعیت مالی شرکت مورد نظر با خبر شوید. این پرسش در زمینه کارخانه‌ها، شعبه‌ها و حجم تولیدشان نیز صدق می‌کند. این پرسش کمک می‌کند تا درک درستی از یک شریک تجاری برای آینده خود داشته باشید. شریک‌های تجاری قبلی شما چه کسانی بودند؟ با پرسیدن این پرسش یک تاریخچه کلی از وضعیت شرکت در گذشته و حال پیدا خواهید کرد و مهم‌تر از آن به این نتیجه می‌رسید که شریک‌های تجاری آن در گذشته چه کسانی بوده‌اند و آیا پشتوانه تاریخی در این زمینه دارد یا خیر؟ همچنین با آگاهی به این موضوع که شرکت با هر شریک تجاری به چه مدت کار کرده یا به چه علتی از آنها جدا شده می‌تواند در میزان اعتماد بودن آنها به شما کمک کند. ۴ پرسش بالا می‌تواند تنها آغاز یه مکالمه تجاری باشد و یک بازدیدکننده حرفه‌ای با همین پرسش‌ها وضعیت کلی شرکت را سنجیده و ادامه گفت‌وگو را به آن سمتی خواهد برد که به کسب و کار هر دو شرکت مربوط می‌شود. دقت داشته باشید که پرسیدن پرسش‌های تخصصی به عنوان نخستین پرسش‌ها نشان از تسلط شما به آن موضوع نیست بلکه این پرسش‌ها غرفه‌داران را خسته کرده و شاید در پاسخ به پرسش‌های کلیدی‌تر کوتاهی کنند. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی