غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.




در تمامی مطالبی که درباره اهمیت غرفه سازی و  نمایشگاه به چاپ رسیده، همیشه این نکته را یادآور شده‌ایم که باید بعد از رویداد به سراغ افرادی برویم که توانایی تبدیل شدن به یک مشتری را داشتند و می‌توانستند به گسترش کسب و کار ما کمک کنند. این کار در عمل ثمره چند روز حضور در غرفه و نمایشگاه  را نشان خواهد داد و به گسترش همکاری و درآمد بیشتر منجر می‌شود اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان با این افراد به شکل درست در ارتباط بود؟

راهکارهای موثر در ایجاد ارتباط اولیه


تماس بگیرید اما هیچ‌گاه در این کار عجله نکنید. تماس گرفتن ایده‌ای است که به ذهن همه مدیران خواهد رسید اما در این کار به هیچ عنوان عجله نکنید. به‌طور معمول بهترین زمان برای تماس گرفتن با مدیران و مشتریان دو تا ۱۰ روز بعد از اتمام نمایشگاه است. در روزهای ابتدایی بعد از نمایشگاه دنیایی از ایمیل و تماس به سمت هر مشتری و مدیر خواهد رفت و در این میان ممکن است تماس شما بسیار آزاردهنده باشد. هیچ‌گاه زمان تماس گرفتن یا ارسال ایمیل را بیش از ۱۰ روز عقب نیندازید که احتمال فراموشی در این مدت بسیار بالاست.ماکت سازی


راه دوم کمی هزینه دارد اما می‌تواند تاثیر بیشتری روی مخاطب شما داشته باشد. یک هدیه مناسب انتخاب کنید. بهترین بسته‌بندی را برای آن در نظر بگیرید و سپس به آدرس مشتری یا شرکت مورد نظرتان ارسال کنید. این روش برای آن دسته از افرادی مناسب است که اطمینان کامل از همکاری آینده با آنها دارید و با این روش تنها میزان اعتماد آنها را به خودتان افزایش خواهید داد.


کمک گرفتن از رسانه‌های دیجیتال و مکتوب راه دیگری است که می‌توانید با مخاطبان بعد از اتمام نمایشگاه در ارتباط باشید. با انتشار چند آگهی متنی در سایت‌های خبری یا روزنامه‌های مکتوب شما بار دیگر اطلاعات غرفه  و نمایشگاهی که برپا کرده‌اید را به همه خواهید داد و با این روش حتی افرادی که از نمایشگاه دیدن نکرده‌اند نیز ممکن است از کار شما رضایت داشته و به سمت تجارت شما ترغیب شوند.


منبع : غرفه سازی - اخبار غرفه سازی - مقالات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی