غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.



نمایشگاه‌ها از نظر مکانی به محلی، شهری، کشوری و بین‌المللی دسته‌بندی می‌شوند و این روزها یک نمایشگاه بین‌المللی از هر نظر می‌تواند به‌عنوان یک شاخص در اقتصاد و فرهنگ یک کشور باشد.

نمایشگاه بین‌المللی نه‌تنها به زیرساخت‌های خوب بلکه به برخی ترفندها و نکات ریز نیاز دارد تا به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

گروه ارشد اکسپوآرت امروز نگاهی به نکته‌های ریز از نمایشگاه‌های بین‌المللی خواهد داشت که هر روز در بیشتر نقاط جهان در حال برگزاری است.

دنیای دیجیتال در حال حاضر همه چیز را دربرگرفته و نقش آن در برگزاری رویدادهای بین‌المللی انکارناپذیر است.

بسیاری از شرکت‌هایی که این روزها در یک رویداد بین‌المللی شرکت می‌کنند از طریق اینترنت و سایت‌های مربوط با آن آشنا شده‌اند.

همچنین شرکت‌های خارجی علاقه دارند با چند کلیک ساده بتوانند جایگاه غرفه خود را مشخص کنند یا حتی با چند غرفه ساز و طراح مجرب نیز آشنا شوند.
 

نمایشگاه‌های بین‌المللی باید محلی برای نوآوری‌های هر کشور باشد. حضور کشوری که چیز جدیدی در علم روز دنیا در اختیار ندارد در یک رویداد بین‌المللی بی‌دلیل بوده و توجیه اقتصادی ندارد. همچنین شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی باید این نکته را در نظر داشته باشند که محصولی را به نمایش بگذارند و معرفی کنند که قابلیت استفاده در همه جای دنیا را داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی یعنی ارتباط با دنیا در چند روز و این راه یکی از موثرترین راه‌ها برای گسترش تجارت است.

این دلایل خود نشان‌دهنده آن است که در برگزاری یک رویداد بین‌المللی باید از نیروهای کاملا خبره استفاده کرد. نیروهایی که درون غرفه‌ها حضور دارند باید با زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته و از تمامی اطلاعات محصولات اعم از فروش، نمایندگی‌ها، ساخت و... آگاه باشند تا بتوانند شرکت‌های تجاری خارجی را برای همکاری جذب کنند. 


در غرفه یک نمایشگاه بین‌المللی، اطلاعات کاری را به صورت رودررو به مخاطبان توضیح دهید. توضیحات رودررو همیشه اثر بیشتری در مخاطبان خواهد داشت براساس آخرین آماری که مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاهی انجام داده، ۵۶ درصد از مخاطبان گفت‌وگوی رودررو را به جلسه‌های کنفرانسی ترجیح می‌دهند و دوست دارند آخرین اطلاعات را همراه با پرسش و پاسخ‌های مختلف به‌دست آورند. همچنین آمار نشان می‌دهد گفت‌وگوی رودررو با مخاطبان باعث ایجاد یک رابطه گرم و صمیمی می‌شود و به گسترش روابط تجاری بیشتر کمک خواهد کرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی