غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.



غرفه سازی



اگر کمی با اصول غرفه‌سازی و جذب مخاطب در طول نمایشگاه آشنا باشید به‌طور حتم می‌دانید که یکی از اصول مهم در جذب مخاطب و غرفه سازیمیزان نور و رنگبندی‌های آن است.

کارشناسان امور نمایشگاه اعتقاد دارند که با کمک نور می‌توان یک غرفه کوچک در بدترین نقطه از نمایشگاه را تبدیل به مکانی جذاب برای مخاطبان کرد به طوری که نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند، اما این امر تنها با استفاده از لامپ‌های مناسب قابل انجام است و امروز نگاهی می‌اندازیم به ۴ نوع لامپ مناسب و خوب و بدشان را مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

 


1.لامپ‌های تنگستن یا رشته‌ای: لامپ‌های رشته‌ای روزگاری در هر خانه‌ای دیده می‌شدند اما به دلیل مصرف بالایی که داشتند به مرور جای خود را به لامپ‌های کم مصرف دادند. این نوع لامپ‌ها نور زرد و گرم تولید می‌کنند و رنگ آبی را به خوبی نشان نمی‌دهند. به دلیل ایجاد حرارت بهتر است از این لامپ در کنار مواد قابل اشتعال استفاده نشود. استفاده از این لامپ‌ها درکنار مواد فاسد شدنی، اشیای چوبی و سفالی مناسب نیست. مصرف انرژی آنها بالاست اما قیمت‌شان پایین و به صرفه است. 


2.لامپ‌های فلورسنت: ایجاد نور مهتابی و خنک از جمله مزیت‌های این لامپ است. میزان مصرف انرژی در آنها بسیار پایین است. استفاده از لامپ فلورسنت برای نمایش کالاهایی که سطح ناصاف و منحنی دارند، مناسب است. لامپ‌های کم‌مصرف در حال حاضر تنوع فراوانی دارند و در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود و یکی از پرکارترین لامپ‌ها در امور نمایشگاهی به شمار می‌آید. 


3.لامپ‌های هالوژنی: این لامپ روشنایی مطبوعی همراه با سایه قوی ایجاد می‌کند. اثر محسوسی بر رنگ‌های طبیعی ندارند البته باید از تابش غیرمناسب نور این لامپ‌ها بر کالاها اجتناب کرد. به‌دلیل اینکه به سرعت داغ می‌شوند باید دور از اشیای قابل اشتعال و ظریف و گران قیمت قرار گیرند. مصرف انرژی این نوع از لامپ‌ها بالاست و گفته می‌شود برای نمایش کتاب و پوشاک می‌تواند بسیار موثر باشد. 


4.لامپ‌های ‌«ال‌ای‌دی»: این روزها لامپ‌های ‌«ال‌ای‌دی» بسیار زیاد شده‌اند و در رنگ‌بندی‌های مختلف وجود دارند، به همین دلیل می‌تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که قصد خاص کردن غرفه خود را دارند. این نوع لامپ‌ها روشنایی مطلوبی دارند و تولید حرارت در آنها بسیار پایین است. 
یکی از نکات منفی این نوع لامپ‌ها قیمت به نسبت بالای آن است که گاهی ممکن است برای شرکت‌ها هزینه اضافی قلمداد شود.

 

گروه ارشد اکسپوآرت با مشاوره تبلیغاتی در مورد این قبیل راهکارها آماده پاسخگویی به شما عزیزان در مورد سوالات غرفه سازی و تبلیغات آن می باشد.


منبع : اکسپوآرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی