غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.


تجهیزات غرفه سازی را بخریم یا اجاره کنیم؟


امروز روز جهانی صنعت نمایشگاهی است.این روز را به شما خوانندگاه محترم مقالات گروه ارشد اکسپوآرت تبریک عرض مینماییم .  در همه کشورها برگزاری رویدادهای نمایشگاهی را به عنوان صنعتی پویا و تاثیرگذار قلمداد می‌کنند و مدیران ارشد صنعت نمایشگاهی و غرفه سازی به نوعی شریان حیاتی اقتصاد را در دست دارند. 

پیش از برگزاری نمایشگاه بزرگترین دغدغه غرفه‌سازی پر کردن فضایی است که در اختیار دارد، به همین دلیل عده‌ای به سراغ خرید وسایل جدید می‌روند که در برخی مواقع کاری اشتباه است و باعث تحمیل هزینه‌های اضافی می‌شود.

در این مواقع شما می‌توانید از شرکت‌هایی که وسایل نمایشگاه را اجاره می‌دهند درخواست کمک کنید و تا حد امکان هزینه‌های خود را پایین بیاورید اما دقیقا چه زمانی باید به سراغ این‌گونه شرکت‌ها برویم؟ این سوالی است که شاید بسیاری از برگزارکنندگان نیز با آن روبه‌رو باشند اما جوابی برای آن پیدا نمی‌کنند. دقت داشته باشید تصمیم درباره اینکه تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز را بخرید یا آنها را اجاره کنید تصمیم مهمی است که بستگی به برنامه نمایشگاه، استراتژی کلی تجارت یا بودجه شما دارد.

در این مقاله غرفه سازی گروه ارشد اکسپوآرت نگاهی می اندازد به نکات‌ریزی که به شما کمک می‌کند از هزینه تهیه وسایل بکاهید. 

اگر شرکت کوچکی بخواهد در یک نمایشگاه حاضر باشد و غرفه سازی کند بهتر است تا حد امکان از وسایل داخل شرکت استفاده کند تا هزینه اضافی برای اجاره پرداخت نشود. البته در این مواقع ممکن است در داخل شرکت نیز نیاز به چند قلم وسیله ضروری باشد که بهتر است آنها را اجاره کنید. گاهی پول کافی برای خرید تجهیزات نمایشگاهی ندارید اما می‌خواهید غرفه و تجهیزات نمایشگاهی شما پیشرفته باشند. در این وضعیت بهتر است تجهیزات را اجاره کنید. زیرا شرکت اجاره‌دهنده به شما وسایلی را خواهد داد که پیشرفته و منعطف هستند و اجازه خلاقیت را می‌دهند.

 

 

همچنین داشتن وسایل پیشرفته نشان از گستردگی شرکت شماست و مخاطب بهتری را جلب می‌کند. اگر می‌خواهید در یک نمایشگاه بین‌المللی شرکت کنید، اجاره تجهیزات نمایشگاهی باعث می‌شود پول حمل‌ونقل اضافی برای تجهیزات ندهید. به یاد داشته باشید که همیشه هزینه کارگر، حمل‌ونقل، انبار و... برای آن دسته از افرادی که تجهیزات خود را خریداری می‌کنند وجود دارد در حالی که با اجاره وسایل شما همه هزینه‌ها را روی اجاره پرداخت کرده‌اید. اگر در طول سال در دو یا چند نمایشگاه حاضر هستید بهتر است وسایل و تجهیزات مورد نیاز را خریداری کنید. با این‌کار تنها یک بار هزینه خرید وسایل را پرداخت کرده‌اند و دفعات بعد تنها هزینه حمل‌ونقل برای شما باقی می‌ماند که منجر به صرفه‌جویی قابل‌توجهی خواهد شد. 


در نظر داشته باشید که یکی از نقاط قوت غرفه‌ها و تجهیزات نمایشگاهی انعطاف پذیر بودن آنها و قابلیت چند بار استفاده کردن از هر کدام در طرح‌های مختلف است. گاهی اوقات وقتی بودجه و برنامه نمایشگاه خود را برآورد می‌کنید شاید به این نتیجه برسید که خرید تمام تجهیزات به صرفه نیست و یک طرح ترکیبی از خرید و اجاره می‌تواند بیشتر به سود شما باشد.

 

گروه ارشد اکسپوآرت با مشاوره تبلیغاتی در مورد این قبیل راهکارها آماده پاسخگویی به شما عزیزان در مورد سوالات غرفه سازی و تبلیغات آن می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی