غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

«جذب» مخاطبان در نمایشگاه


غرفه را برپا و هزینه‌های هنگفت را برای طراحی و ساخت آن پرداخت کرده‌اید اما آیا توانایی به‌دست آوردن مخاطبان را دارید؟ آیا در طول برگزاری نمایشگاه مخاطبان و بازدیدکنندگان به سراغ غرفه شما می‌آیند و با کسب و کارتان آشنا می‌شوند؟

اگر جواب شما برای این سوال‌ها منفی است باید نگرشی تازه در نحوه برپایی نمایشگاه داشته باشید چراکه در این حالت نمی‌توانید موفق عمل کرده و بدون داشتن حتی یک مخاطب تخصصی با شکستی سنگین مواجه خواهید شد.
بسیاری از کارشناسان می‌گویند «تور کردن» یا جذب مخاطبان در نمایشگاه یک تخصص است که در پشت آن موفقیت کسب و کار پنهان شده است.
ـ نخستین گام برای جلب توجه مخاطبان نوشتن یک شعار شگفت‌انگیز روی دیوار غرفه است.
شعارهای خاص می‌توانند برای چند لحظه چشم مخاطب را درگیر کرده و باعث مکث آنها در مقابل غرفه شما شوند. با انتخاب یک شعار و درج آن در نقطه‌ای مناسب در غرفه نخستین گام را محکم برداشته‌اید.
ـ با پرسیدن سوال‌های درست و درگیرکننده مخاطبانی که در مقابل غرفه شما ایستاده‌اند را بیشتر با کسب و کار خود درگیر کنید. سوالاتی مانند «تا به حال از محصولات ما استفاده کرده‌اید؟» یا «تا چه میزان با نشان و اسم شرکت ما آشنایی دارید؟» مخاطبان را آماده یک گفت‌وگوی طولانی و شاید موفقیت‌آمیز می‌کند.


ـ اعتماد به نفس خود را به هیچ عنوان از دست ندهید و به تمامی سوالات بازدیدکنندگان با اطمینان پاسخ دهید.
گاهی ممکن است سوال پرسیده شده در رشته کاری و تحصیلی شما نباشد اما در سطح اطلاعات خود پاسخی شفاف را به مخاطب ارائه دهید تا از این طریق بتوانید اعتماد طرف مقابل را به خود جلب کنید.
ـ تنها خودتان صحبت نکنید زیرا برخی از مخاطبان علاقه‌مند هستند اطلاعات‌شان را نیز به شما ارائه دهند، به همین دلیل با پرسیدن سوال و فرصت دادن به مخاطب آنها را در گفت‌وگو سهیم کنید.
 همچنین به یاد داشته باشید که هنگام صحبت کردن با مخاطبان، لبخند زدن یک اصل به شمار می‌آید و از نظر روانشناسی می‌تواند احساس امنیت را به مخاطبان القا کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی