غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

دانستنی‌های مهم درباره غرفه‌های ارزی


اصطلاحات نمایشگاهی گستردگی زیادی دارند و هر روز می‌توان درباره یکی از این اصطلاحات تخصصی سخن گفت و خسته هم نشد. یکی از اصطلاحاتی که ممکن است خیلی‌ها با آن آشنا نباشند «غرفه‌های ارزی –ریالی» است.  این اصطلاح را گاهی در هنگام برگزاری رویدادهای مختلف شنیده‌اید اما اصلا به چه غرفه‌هایی ارزی یا ریالی گفته می‌شود. «گروه ارشد اکسپوآرت » نگاهی به این اصطلاح تخصصی دارد تا از این پس نمایشگاه‌ها را با دانش بیشتری دنبال کنید. 
همان‌طور که می‌دانید شرکت‌کنندگان در نمایشگاه یا تولیدکننده هستند یا خدماتی را ارائه می‌دهند. چنانچه کالا یا خدماتی که در نمایشگاه ارائه می‌شود تنها مربوط به تولیدات داخلی باشد، غرفه ریالی محاسبه می‌شود، در غیر این صورت همه یا بخشی از غرفه ارزی خواهد بود. برای غرفه‌های ارزی شما باید به میزان متراژی که در اختیار دارید و از آن برای ارائه محصولات خارجی استفاده می‌کنید هزینه‌ای را به یورو پرداخت کنید. حداقل متراژ غرفه‌های ارزی در نمایشگاه‌ها اغلب ۶ متر است و ضوابط آن در اختیار مجری نمایشگاه است. 
برای آنکه غرفه از حالت ریالی خارج و به ارزی تبدیل شود یا بخشی از آن ارزی باشد باید اقداماتی انجام داد؛ استفاده از نام یک شرکت خارجی در قسمتی از غرفه، داشتن لیسانس یا نمایندگی از یک شرکت خارجی، ارائه یا معرفی برخی محصولات وارداتی و خارجی، استفاده از نام یا لوگوی خارجی روی پوسترها یا لایت باکس‌ها، قرار دادن کاتالوگ محصولات خارجی در غرفه یا در مجموع هرگونه اقدام حتی کوچکی که محصولات یا خدمات شما را از داخل جدا و به یک کشور خارجی مرتبط کند باعث می‌شود، بخشی از غرفه شما ارزی باشد. 
از مهم‌ترین نکاتی که درباره غرفه‌های ارزی وجود دارد نحوه طراحی آنهاست که باید کاملا متفاوت با نمونه‌های ریالی باشند. همچنین ممکن است مجری رویداد تصمیم بگیرد غرفه‌های ارزی را از غرفه‌های ریالی جدا و در سالن‌های مختلف قرار دهد. البته به یاد داشته باشید اگر بخشی از محصولات شما خارجی هستند می‌توانید تنها بخشی از هزینه غرفه‌های ارزی را پرداخت کرده و غرفه خود را به دو قسمت ارزی و ریالی تقسیم کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی