غرفه سازی در خارج ایران راه پیشرفت جهانی در ۴ روز
«گروه ارشد اکسپوآرت» امروز نگاهی به نمایشگاههای خارجی و اثرات مثبت
آنها خواهد داشت و بررسی خواهد کرد که چرا باید به عنوان غرفه سازی در
نمایشگاه و رویداد برون مرزی حاضر شویم و اثرات مثبت آنها چه چیزی خواهد
بود.
غرفه سازی و نمایشگاههای برونمرزی به دو دسته تقسیم میشوند که هر کدام شرایط خود را دارند.
1.غرفه شما در نمایشگاه اختصاصی یک کشور در کشوری دیگر است که به طور معمول برای گسترش فرهنگ و رونق صنعت و اقتصاد برپا میشوند و تمامی حاضران باید بومی باشند.
2. نمایشگاههایی هستند که در کشورهای مختلف برگزار میشوند و هر شرکتی میتواند به صورت اختیاری در آن حضور پیدا کند. در نمایشگاههای خارجی که وابسته به کشوری نیست به طور معمول قیمت غرفه بیشتر است و حضور در آن مشکلات خاص خود را دارد اما اختیارات شرکتها بیشتر است.
نکات :
1.مهمترین نکته برای نمایشگاه برونمرزی در هر دستهای که باشد، پیشرفتی است که برای مشارکتکنندهها به واسطه حضور در آن حاصل میشود.
2.غرفه سازی و حضور در نمایشگاههای خارجی، مشارکتکننده از بازار داخلی جدا شده و در بازاری جدید قرار میگیرد و میتواند میلیونها مخاطب جدید داشته باشد، همین موضوع یعنی دوبرابر شدن شانس فروش و ارائه خدمات.
3.غرفه سازی در یک رویداد برونمرزی همچنین احتمال عقد قرارداد افزایش پیدا
میکند اما برای رسیدن به این هدف باید بازار کشور مقصد را بررسی کنید. در
این صورت با همراه داشتن مهمترین نیازهای آن سرزمین در نمایشگاه حاضر
شوید تا بتوانید احتمال بستن قرارداد تجاری را افزایش دهید.
4.نمایشگاههای برونمرزی در هر دستهای که قرار داشته باشند میتوانند
باعث پیشرفت اقتصادی یک جامعه شوند. اگر تمامی شرکتها برنامهریزی مدونی
برای حضور در رویدادهای بینالمللی داشته باشند میتوانند زمینه رشد
اقتصادی و ارتباط جهانی را برای کشور فراهم کنند، به همین دلیل نهتنها
حضور در رویداد خارجی ارزشافزوده برای مشارکتکنندگان به همراه دارد بلکه
باعث پیشرفت کشور نیز خواهد شد.