غرفه سازی نمایشگاهی در 10 کشور مهم
میانبری مهم جهت بهبود فروش با حضور شرکت شما و بهرهگیری از قدرت شگفتانگیز صنعت نمایشگاهی و غرفه سازی در 10 کشور مهم دنیا
سودآوری و بازده این صنعت در دنیا بهطور متوسط ۶ برابر هزینههایی است که
صرف آن میشود. بهطور مثال آلمان که مراودات نمایشگاهی ما با این کشور
هماکنون در جریان است و بارها درباره ارتباط سودآور نمایشگاهی آن صحبت
کردیم، هر سال (از طریق ۳ شهر مطرح نمایشگاهی یعنی دوسلدورف، فرانکفورت و
اشتوتگارت) حدود ۲۰میلیارد یورو هزینههای نمایشگاهی دارد که این هزینهها
در نهایت سود بالای ۱۲۰ میلیارد یورویی به همراه دارد. چنین سود قابل توجهی
باعث شده اغلب کشورهای توسعه یافته و حتی درحال توسعه برای کسب سود
بیدردسر در حوزه تجارت و بازرگانی به برپایی نمایشگاههای مختلف روی
بیاورند. در ایامی که اقتصاد ایران آماده رشد و قد کشیدن است، باید برای
برخی زیرساختهای فرسوده و قدیمی فکری کرد. این اتفاق بهطور قطع درباره
صنعت نمایشگاهی هم باید رخ دهد. احتمالا هیچکس از یک سود بیدردسر ۶
برابری بدش نمیآید. در این گزارش صنعت نمایشگاهی ۱۰ کشور دیگر را به ورطه
نقد میکشیم تا بدانیم شرایط همکاری ایران در پساتحریم با کدام یکی از این
کشورها بیشتر از دیگر نقاط جهان فراهم است.
ادامه مطلب را اینجا مطالعه نمایید