غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

راه‌حل کاهش خستگی غرفه‌داران


ساعت کاری بیشتر نمایشگاه‌ها از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر است و در این فاصله ۹ ساعته غرفه‌داران باید در حال پاسخگویی به مخاطبان خود باشند و این یعنی خستگی مفرط برای نیرویی که درون غرفه ایستاده است.

براساس قوانینی که در گذشته به شما ارائه کرده‌ایم نشستن، استراحت کردن یا غذا خوردن در غرفه از جمله کارهای ممنوعه است و باعث می‌شود مخاطبان از غرفه شما دور شوند و در کنار شما احساس راحتی نداشته باشند، به همین دلیل باید تمام مدت آماده پاسخگویی باشید.

گروه ارشد اکسپوآرت امروز راهکارهایی را به همراه آورده که می‌تواند تا حدی در کاهش خستگی موثر باشد. 


پیش از هرچیز باید خودتان برای راحت بودن در غرفه تلاش کنید. پوشیدن لباس و کفش‌های راحت مهم‌ترین اصلی است که باید در هنگام برگزاری نمایشگاه‌ها رعایت کنید. اگر شرکت برای شما لباس فرم در نظر گرفته، حداقل از کفش‌های طبی استفاده کنید تا در صورت ایستادن برای مدت طولانی به پای شما فشاری وارد نشود.


در هنگام طراحی و ساخت غرفه‌ها دقت داشته باشید که راحتی افراد در نظر گرفته شود. به تازگی از کفپوش‌های پارکتی برای ساخت غرفه استفاده می‌شود که تاثیر مثبتی در راحتی افرادی دارد که باید ساعت‌ها در غرفه بایستند. اگر غرفه‌های شما پیش‌ساخته نیست باید روی موکت و کف سالن که اغلب موزاییک است بایستید که خود می‌تواند باعث به وجود آمدن خستگی شود. 


نکته دیگری که باید در غرفه سازی به آن توجه شود رنگ‌بندی است. گاهی رنگ‌های استفاده شده در نورپردازی غرفه می‌تواند روی خستگی افراد تاثیر مستقیم داشته باشد. کارشناسان بر این اعتقادند که استفاده از نورهای آفتابی به مقدار زیاد می‌تواند باعث ایجاد حالت سستی در افراد شود. بهتر است از ترکیب نورهای آفتابی و مهتابی به میزان مساوی در غرفه‌ها استفاده شود. 


به‌طور معمول در طول روز چند وقت استراحت برای کارمندان اختصاص داده می‌شود. در این زمان‌ها می‌توانید چند حرکت کششی ساده را در فضای باز نمایشگاه و دور از غرفه‌ها انجام دهید تا خستگی شما به سرعت رفع شود. پس از عزیمت به خانه نیز این حرکات را تکرار کنید تا برای برنامه‌های روز آینده آماده باشید. در صورت رعایت نکردن موارد یاد شده خستگی نمایشگاه می‌تواند تا چند روز در بدن شما باقی مانده و کارآیی شما را پایین بیاورد.

منبع : صمت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی