غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

معرفی مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با صنعت آشپزخانه و استخر



بالا رفتن سطح تقاضا و انتظار مصرف‌کنندگان چه از نظر کیفیت و چه از لحاظ کمیت مصرف، زمینه‌ساز افزایش تولید و ارتقای کیفی محصولات داخلی بوده که همین موارد توجه بیشتر به نمایشگاه متبوع را به دنبال داشته است.

غرفه سازی


این رویداد امسال در شرایطی برگزار شد که میزان مشارکت خارجی‌ها حدود ۱۰۰درصد افزایش یافته و تعداد شرکت‌های داخلی نیز رشد چشمگیری داشته است. در این دوره مشارکت واحدهای تولیدکننده آشپزخانه‌های صنعتی نیز گسترده‌تر از دوره‌های گذشته بوده و سرانجام پس از سال‌ها فقدان یک نمایشگاه تخصصی برای این‌گونه واحدها، شاهد گردهمایی منسجم تولیدکنندگان و واردکنندگان این تجهیزات در این نمایشگاه بوده‌ایم. به بهانه برگزارشدن یک رویداد ایده‌آل، صمت از همتایان نمایشگاه آشپزخانه و استخر در سراسر جهان گزارش می‌دهد:
نمایشگاه آب و آشپزخانه اندونزی مرکز نمایشگاهی «سورابایا» یکی از مهم‌ترین سایت‌های نمایشگاهی در اندونزی است که هر سال میزبان رویدادی دولتی با موضوع آب و صنایع مرتبط با آشپزخانه است. این رویداد از ۳۰ تیر تا اول مرداد به مدت دو روز دایر است و یکی از کامل‌ترین رویدادهای صنعتی سالانه در زمینه فناوری آب، فاضلاب و بازیافت در اندونزی به شمار می‌رود. براساس آمارها در هر دوره بیش از ۵۰۰۰ متخصص و کارشناس صنعت آب و بیش از ۲۵۰ غرفه‌دار از ۱۰ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.
این گردهمایی فرصتی را برای دست‌اندرکاران صنعت آب برای بروز شدن و ایجاد مشارکت‌های باارزش به وجود می‌آورد. همچنین در این نمایشگاه، شرکت‌های آب و فاضلاب، مشاوران، پیمانکاران، کارشناسان تصفیه پساب‌های صنعتی و تصمیم‌گیرندگان گرد هم می‌آیند تا راه‌حل و فناوری‌های به صرفه را بررسی کنند. مقامات دولتی، شرکت‌های آب و فاضلاب، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان صنعتی، مشاوران و کارشناسان صنعتی برنامه‌های تجاری خود را با شرکت در این رویداد مهم تهیه و تنظیم می‌کنند. بخش‌های اصلی نمایشگاه بین‌المللی آب، فاضلاب و بازیافت اندونزی عبارتند از تامین و زهکشی آب، فاضلاب، غشا و اتصالات، تجهیزات آب آشامیدنی، تجهیزات و سیستم‌های کنترل خودکار، خدمات، ذخیره‌سازی، جمع آوری و انتقال، مدیریت دفن زباله، بازیافت و پردازش کمپوست.

غرفه سازی
نمایشگاه صنایع آب و آشپزخانه اندونزی از حمایت کامل صنعتی از جانب مقامات اندونزی، موسسه‌ها و نشریه‌های بین‌المللی برخوردار است. در واقع متولی اصلی این نمایشگاه دولت است که سعی می‌کند ضمن دعوت از همه کشورها برای حضور در این رویداد، بر موضوعات مربوط به کنترل مصرف آب نیز نظارت کند. در همین زمینه بیش از ۸۰ سمینار و کنفرانس فنی در مدت دو روز برگزاری نمایشگاه دایر می‌شود.
معرفی جدیدترین و بروزترین فناوری و راه‌حل‌های فنی در صنعت آب از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد است که در این دوره با کمک ۵۰۰ غرفه‌دار از ۲۸ کشور، در بیش از ۵۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی تحقق یافت. محصولات قابل‌عرضه در این نمایشگاه در چند دسته‌بندی کلان قرار دارند؛ تجهیزات و ابزارآلات هوادهی، ابزار هشداردهنده، سیستم‌های هضم بی‌هوازی، تصفیه شیمیایی آب و فاضلاب، گیاهان حاوی دی‌اکسید کلر، تجهیزات و سیستم‌های حفاری، سیستم‌های الکترود دائمی، فرآیند انجماد (نمک‌زدایی از آب دریا) و تشخیص نشت لوله ازجمله این بخش‌ها است.
ضمن اینکه تجهیزات آشپزخانه، ابزارهای هواشناسی، اختلاط مخازن هوادهی مدارهای بسته آب، حذف فسفات، شاخص‌های فشار و مخازن، مصرف آب رودخانه، لوله‌کشی و تجهیزات آب، سانتریفیوژ فاضلاب و ایستگاه‌های پمپاژ، آبگیری/ خشک کردن، سانتریفیوژ و جمع‌آوری لجن، فرآیندهای حرارتی برای تصفیه آب و فاضلاب، تصفیه / اندازه‌گیری و تولید آب و ردیاب جریان آب نیز در غرفه‌های مختلف عرضه می‌شوند.

 

غرفه سازی
نمایشگاه تجهیزات استخر فرانسه (Piscine Global)
فرانسوی‌ها هم یک رویداد جذاب در زمینه استخر دارند که اهالی حوزه تجارت را به خود جذب می‌کند. از ۲۵ تا ۲۸ آبان هر سال در مرکز «یورو اکسپو» واقع در لیون، نمایشگاه تجهیزات استخر فرانسه با نام تجاری «Piscine Global» به‌عنوان بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه تخصصی در زمینه تجهیزات استخر برگزار می‌شود.
این رویداد نخستین بار در سال ۱۹۷۹میلادی کلید خورد و امروز بیش از ۲۲هزار تاجر فعال از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند. در سال ۲۰۱۴میلادی، بیش از ۱۶هزار بازدیدکننده و ۱۵۰ رسانه به لیون رفتند تا از صدها محصول جدید و دستاورد بیش از ۵۵۰ غرفه‌دار که هزار نشان متفاوت را عرضه می‌کردند، دیدن کنند.

غرفه سازی
در حال حاضر نمایشگاه جهانی تجهیزات استخر لیون فرانسه، رویدادی پیشرو به‌شمار می‌آید که میزبان سازندگان استخرها، توزیع‌کنندگان و مقامات بخش خصوصی و دولتی فعال در این صنعت در سطح بین‌المللی است. در این رویداد به واسطه طیف وسیعی از تسهیلات و امکانات در فضایی تخصصی و اختصاص یافتن ۱۶ جایزه ابتکارات و نوآوری، کشورهای اروپایی بیشترین سطح مشارکت را دارند. این رویداد تنها نمایشگاهی است که در آن امکان آزمایش محصولات جدید و متنوع وجود دارد و راهکارهای عملی در استخر و شرایط واقعی ارائه می‌شود. بیش از ۵۰۰ تولیدکننده، طیف جامعی از هزارنشان، محصولات، راهکارها و خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند. تمامی بخش‌های صنعت استخر در این نمایشگاه ارائه می‌شود. ۹۲درصد غرفه‌داران سال ۲۰۱۴ این نمایشگاه جهانی، به دلیل تعداد و کیفیت بالای بازدیدکنندگان (از نظر موقعیت شرکت، انتظار از محصولات و خدمات درخواستی) از شرکت در این عرصه تجاری رضایت داشتند.
نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه مادرید
مرکز نمایشگاهی Feria de Madrid هر سال از ۱۹ تا ۲۲ خرداد میزبان رویدادی تخصصی با موضوع تجهیزات آشپزخانه است. نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه مادرید یک گردهمایی بین‌المللی پیشرو در زمینه آشپزخانه، حمام و خانه است. این رویداد برای ترویج فعالیت‌های تجاری در این بخش موردتوجه قرار گرفته که به افزایش مشارکت شرکت‌ها کمک کرده و نمایشگاه را به نقطه اصلی تمرکز برای توزیع‌کنندگان و سایر فعالان این عرصه تبدیل کند.
باتوجه به اینکه نمایشگاه آشپزخانه و حمام اسپانیا در شهر مادرید - مرکزی فوق‌العاده برای انجام تجارت و نمایشگاه - برگزار می‌شود، به‌عنوان یک رویداد حرفه‌ای و منحصر به فرد در اسپانیا، انتظارات بسیاری از شرکت‌های حاضر در صنعت آشپزخانه را برآورده خواهد کرد. علاقه بسیار به این نمایشگاه، موجب بهبود شرایط اقتصادی و روند مثبتی می‌شود که در بخش آشپزخانه داخلی آغاز شده و اعتبار این نمایشگاه را تضمین می‌کند.
بخش‌های مختلف نمایشگاه «اس‌آی‌سی‌آی» اسپانیا شامل لوازم آشپزخانه، میز، صندلی و لوازم آشپزخانه، لوازم‌خانگی توکار و غیرقابل انتقال، سینک ظرفشویی، سنگ‌های روی کابینت (غیرروکش‌دار)، نرم‌افزارهای آشپزخانه، لوله‌کشی آشپزخانه، لوازم حمام، لوازم خانه، نورپردازی و ظروف چینی می‌شود. بازدیدکنندگان نمایشگاه آشپزخانه و حمام مادرید را نیز خرده‌فروشان، صاحبان کارگاه‌های آشپزخانه و حمام، دکوراتورها و طراحان داخلی، نصاب‌ها، کارگاه‌های معماری و توسعه‌دهندگان و سازندگان تشکیل می‌دهند.

غرفه سازی
نمایشگاه حمام و آشپزخانه شانگهای
چینی‌ها یکی از مهم‌ترین رویدادها را در این زمینه برگزار می‌کنند. «CIKB» بزرگترین نمایشگاه تجاری چین در این حوزه است و در مدت ۳ روز، غرفه‌دارانی از آسیا و اروپا و بازدیدکنندگانی از کشورهای آسه‌آن را دور هم جمع می‌کند. به گفته مسئولان برگزاری انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۶میلادی حدود ۲۰هزار بازدیدکننده از چین و کشورهای منطقه در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. مرکز همایش و نمایشگاه «ان‌ای‌سی‌سی»‌ هر سال از ۳۰ مهر تا ۲ آبان میزبان این رویداد است و در هر دوره نمایندگانی از ۳۵ کشور جهان به‌ویژه کشورهای اروپایی را دور هم جمع می‌کند. محصولات و دستاوردهای مختلفی چون مبلمان آشپزخانه، آشپزخانه‌های دارای تجهیزات کامل، واحدهای آشپزخانه جدا، ردیف واحدهای آشپزخانه، سخت‌افزار کابینت، هود، کابینت ضدعفونی، یخچال و فریزر و... در این رویداد عرضه می‌شوند. بازدیدکنندگان نمایشگاه حمام و آشپزخانه چین را توسعه دهندگان و سرمایه‌گذاران پروژه‌های مسکونی و تجاری، پیمانکاران و طراحان داخلی، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروش‌ها، نمایندگی‌ها، سازمان‌های خدماتی و مستغلات پیشرفته، فعالان صنایع هتل‌داری و مصرف‌کنندگان پردرآمد، نمایندگان اتحادیه‌ها و دولت و همچنین رسانه‌ها تشکیل می‌دهند.
مشارکت تعداد بسیار زیادی از نشان(برند)های برجسته، برگزاری چندین کنفرانس و گردهمایی معتبر، آموزش انواع فعالیت‌های حرفه‌ای و... از جمله پارامترهایی هستند که بازدید از این رویداد را پراهمیت می‌کنند.
منابع:

غرفه سازی
www. indowater. com
www. piscine-expo. com
www. ifema. es
www. cikb. com. cn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی