غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

هر نمایشگاه در سالن‌های سرپوشیده برگزار می‌شود و به همین علت نورپردازی در آنها یکی از اصول به شمار می‌آید. سالن‌های هر نمایشگاه باید بهترین نور را داشته باشد و در همین حال نحوه نور که برای غرفه سازی در نظر می‌گیرد نیز باید در بهترین سطح خود باشد تا غرفه شما جلوه زیبایی پیدا کند. کارشناسان حوزه غرفه‌سازی اعتقاد دارند که با نورپردازی می‌توان کوچکترین کسب‌وکارها را در نمایشگاه مانند یک تجارت موفق نشان داد و راه توسعه شرکت را هموار کرد. برای آنکه بتوانید نورپردازی موفقی در نمایشگاه آینده داشته باشید تا انتهای این خبر غرفه سازی همراه ما باشید. 
در نورپردازی با توجه به تاثیرات گوناگون نورهای مختلف، باید تاثیرات روحی روانی و میزان تولید گرما یا آتش‌زا بودن آنها را مد نظر داشته باشید. در پردازش نور باید دقت کرد که بیننده دچار خیرگی نشود و از زوایای مختلف بتواند کالا یا دستگاه مورد نظر را به‌طور مطلوب مشاهده کند. 


دقت داشته باشید که همیشه قانون «نور بیشتر، نمایش بهتر» صدق نمی‌کند و ممکن است برخی از محصولات در نور کم بیشتر جلوه داشته باشند. به‌طور حتم پیش از آنکه نورپردازی را آغاز کنید محصولاتی که می‌خواهید نمایش دهید را کاملا مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نور برای آنها انتخاب شود.
اگر غرفه بزرگی در اختیار دارید نورپردازی آن را به دو بخش تقسیم کنید. برای قسمت محصولات و ارتباط با مشتریان از نورهای بیشتر با جلوه بالا استفاده کنید اما در قسمت مهمانان و جلسات نورهای ملایم‌تری را به‌کار ببرید که هم کمتر در دید بینندگان عادی باشد و هم اینکه فضای آرام‌تری برای مهمان‌ها ایجاد کند. 


استفاده از رنگ‌های مختلف در نورپردازی نیز یک از نکاتی است که هم می‌تواند مثبت و هم منفی باشد. توجه داشته باشید که رنگ‌های مختلف نور، احساس‌های مختلفی در ذهن بیننده ایجاد می‌کنند. در مجموع استفاده از رنگ‌های مختلف و متعدد جایز نیست، زیرا بیننده بیش از آنکه متوجه کالاها شود، در میان رنگ‌های مختلف نورپردازی سرگردان خواهد شد. نکته حائز اهمیت دیگر درباره رنگ‌ها، انتخاب درست رنگ‌های اصلی و مکمل است. سعی کنید یک یا دو رنگ را به‌عنوان رنگ‌های اصلی انتخاب کنید و رنگ‌های دیگر را به‌عنوان سایه یا مکمل آنها در نظر بگیرید. رنگ‌های مکمل باید در همان قالب رنگ اصلی باشند تا فضای رنگین‌کمانی در غرفه شما ایجاد نشود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی