غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.


بازدید از یک نمایشگاه اگر با دید تخصصی و حرفه‌ای همراه باشد می‌تواند به اندازه غرفه سازی در آن موفقیت‌آمیز باشد.

 اگر شما شرکت کوچکی دارید و قصد دارید از هزینه‌های اضافی حضور در نمایشگاه اجتناب کنید بهتر است با بازدیدی حرفه‌ای کار خود را گسترش دهید. اگر چند نکته کوتاه را که امروز گروه ارشد اکسپوآرت برای شما آماده کرده در ذهن داشته باشید به‌طور حتم بازدیدی پربارتر را تجربه خواهید کرد. 


برای بازدیدکننده‌ای که به‌دنبال یافتن یک موقعیت مناسب شغلی و پیدا کردن راهی برای گسترش کارش است خستگی معنا ندارد، پس اصلا به فکر خسته شدن نباشید. تا حد امکان در همایش‌ها و سمینارهای جانبی شرکت کنید چراکه همیشه نکات ارزنده‌ای در این مراسم‌ها ارائه می‌شود و افراد سرشناس و مدیران شرکت‌های مختلف در آن حضور خواهند داشت. 


اگر با کسی ملاقات کرده‌اید از او تقاضا کنید یک جلسه کوچک چند دقیقه‌ای با شما داشته باشد و اگر ممکن است این جلسه در فضایی دور از غرفه مانند فضای باز نمایشگاه باشد. به یاد داشته باشید که مدیران شرکت‌های بزرگ تنها چند دقیقه کوتاه برای شما وقت خواهند داشت و باید در همین مدت کوتاه اثرگذاری لازم را داشته باشید.


در هر نقطه‌ای از نمایشگاه هستید با افراد دیگر صحبت کنید و بحث‌های کاری را پیش بکشید. ممکن است در رستوران و وقت غذا با مدیر شرکتی روبه‌رو شوید که مدت‌ها منتظر ملاقات با او بودید و همین می‌تواند راهی برای پیشرفت شما باشد. به جای آنکه بروشور و کاتالوگ‌های سنگین را با خودتان حمل کنید، چند کارت کوچک در کیف‌تان بگذارید و آن را به غرفه داران بدهید تا یک پل ارتباطی پایدار را با مشتریان خود ایجاد کرده باشید. با این‌کار شما می‌توانید در تماسی تلفنی شرکت خود را معرفی و زمینه‌های همکاری را شرح دهید. 


برای داشتن بازدیدی مفید با خستگی کمتر، از لباس‌های راحت استفاده کنید. بهتر است از کتی استفاده کنید که جیب‌های بزرگ داشته باشد تا بتوانید کارت‌های مختلف را در آن قرار دهید. همیشه ۳ برابر بیشتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید کارت ویزیت با خودتان به نمایشگاه ببرید. اگر شما مدیر شرکت هستید و از نمایشگاهی بازدید می‌کنید بهتر است یکی از معاونان را با خودتان همراه کنید. در اغلب موارد معاونان با تمام امور شرکت در ارتباط هستند و می‌توانند بیشتر به شما کمک کنند، علاوه‌بر این زمانی که با یکی از معاونان خود در رویداد حاضر می‌شوید نشان‌دهنده اهمیتی است که شما برای کار قائل هستید.

گروه ارشد اکسپوآرت با مشاوره تبلیغاتی در مورد این قبیل راهکارها آماده پاسخگویی به شما عزیزان در مورد سوالات غرفه سازی و تبلیغات آن می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی