غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

در این مقاله گروه ارشد اِکسپوآرت راهکارهای تخصصی و حرفه‌ای را برای حضور مفید غرفه در یک نمایشگاه و غرفه سازی در اختیار شما قرار می‌دهد.

غرفه سازی نمایشگاهی را بسیاری از شرکت‌ها تنها محلی برای معرفی محصولات و به‌دست آوردن بازار جدید می‌دانند، در حالی که نمایشگاه مکانی مناسب برای بسیاری از کارهاست که شاید به آن فکر هم نمی‌کنیم در این مقاله به 10 مورد از بایسته‌های  طراحی و ساخت و همچنین حضور غرفه در نمایشگاه را بررسی می‌نماییم


 1. اقدامات قبل از برگزاری نمایشگاه : 

شرکتی که قصد حضور در نمایشگاه را دارد باید در مراحل اولیه و پیش از انجام هر کاری در مورد اهداف حضور در نمایشگاه تصمیم گیری کند. این اهداف میتواند شامل این موارد باشد : 
شناسایی و جذب مشتریان جدید 
تقویت نام (برند) تجاری. 
توسعه محصول 
توسعه فروش در بازار موجود 
توسعه کانال‌های توزیع و نمایندگی
اطلاع از نو آوری در صنعت 
شناسایی و توافق با شرکای تجاری 
تحکیم ارتباط با مشتریان فعلی

2.  برای برنامه‌ریزی نمایشگاه یکسال وقت صرف کنید

در  مقاله برنامه ریزی و روز شمار غرفه سازی مفصل در مورد آن توضیح داده ایم .

 شما نیاز دارید که موضوع نمایشگاه خود را بر اساس ملاک هایی برنامه ریزی کنید:  برآورد تعداد شرکت کنندگان خدمات نمایشگاهی،  برآورد متراژ، تنظیم بودجه (درآمد و هزینه)، تعیین اسپانسرها (حامیان)، 

3.  برای تصمیم درست و به موقع حتما تحقیق کنید : 
از همکاران- سازمان‌های حرفه‌ای مرتبط با صنعت تان- اتاق‌های بازرگانی محلی- گروههای تجاری - و حتما گروه ارشد اکسپوآرت و  اسپانسرها مشورت بگیرید.  
4. نمایشگاههای تجاری

غرفه سازی های  کوچکتر میتوانند در سالن یک هتل مانند هتل امپبک تهران یا سازمان‌های  عمومی یا خصوصی برگزار شوند. 

 از لحظه ای که موضوع نمایشگاه خود را انتخاب کردید مکان نمایشگاه را رزرو کنید .

ادامه مطلب در وب سایت 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی