غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.



برای انجام هر کاری بایدها و نبایدهای مختلف وجود دارد که با در نظر گرفتن‌شان می‌توانید پیشرفت خود را راحت‌تر کنید.

در زمینه نمایشگاه نیز همیشه بایدها و نبایدهایی وجود دارد که رعایت کردن آنها می‌تواند شکوفایی شما را غرفه سازی نمایشگاهی به همراه داشته باشد. نبایدهای نمایشگاهی بسیار پرشمار هستند اما با دانستن چند نکته کلیدی از آنها می‌توانید به خوبی از پس یک رویداد سخت برآیید به همین دلیل در این مطلب نگاهی کوتاه به چند نباید جدی و مهم در صنعت نمایشگاهی و غرفه سازی خواهیم داشت.


یکی از نبایدهای شرکت در یک رویداد از روی عادت بودن آن است. برخی شرکت‌ها هستند که تنها به قصد شرکت و شاید از روی عادت برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام می‌کنند و هزینه‌های مختلف نیز برای طراحی غرفه و خرید وسیله می‌پردازند اما شرکت در یک رویداد و غرفه سازی در آن هم از روی عادت بدترین کاری است یک شرکت می‌تواند انجام دهد چراکه در این زمان آنها هیچ برنامه‌ریزی برای حضور ندارند و بدترین شکست را خواهند خورد.

قرار دادن کارت‌های ویزیت و بروشورهای تبلیغاتی روی میز یا درون یک ظرف مخصوص که بازدیدکنندگان باید آن را بردارند یکی دیگر از نبایدهای غرفه داری است.

زمانی که شما در یک رویداد شرکت می‌کنید باید تمام‌مدت در خدمت مخاطبان باشید و تقدیم کردن یک کارت کوچک هم می‌تواند تاثیری مثبت در نحوه همکاری یا طرز فکر آنها نسبت به شرکت شما داشته باشد. در نکته قبل به صورت ریز اشاره کردیم که نشستن در نمایشگاه کاری اشتباه است.

غرفه‌داران باید بدانند که شرکت کردن در رویداد تنها برای نشستن و منتظر مخاطب شدن نیست. آنها باید همه افرادی که از در نمایشگاه وارد می‌شوند را یک مشتری واقعی ببینید و برای کسب رضایت و به‌دست آوردن همکاران تجاری بجنگند، به همین دلیل گاهی نیاز است چندین ساعت را ایستاده و در حال قدم زدن میان غرفه‌های مختلف برای یافتن یک شریک یا همکار تجاری گذراند.


حفظ نکردن ارتباطات آن هم پس از اتمام نمایشگاه «نباید» دیگری است که ممکن است بسیاری به آن دچار شوند. در این مقاله غرفه سازی در مورد آن توضیح داده ایم . برخی از شرکت‌ها در نمایشگاه به دنبال شریک تجاری می‌گردند و ممکن است در طول این مدت با ۲۰ شرکت وارد مذاکره شوند اما پس از اتمام رویداد دیگر سراغی از آنها گرفته نمی‌شود که این خود بدترین کار ممکن است.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بیشترین ظرفیت را برای همکاری دارند و نباید قید کار با آنها را بزنید.

گروه ارشد اکسپوآرت با مشاوره تبلیغاتی در مورد این قبیل راهکارها آماده پاسخگویی به شما عزیزان در مورد سوالات غرفه سازی و تبلیغات آن می باشد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی