چند نکته ساده اما تاثیرگذار در غرفه سازی نمایشگاهی

هر روز رویدادهای گستردهای در دنیا برگزار میشود و هزاران نفر غرفههای خود را برپا میکنند تا شاید راهی برای گسترش کسب و کار خود پیدا کنند اما به این نکته دقت ندارند که اجاره کردن غرفه ،غرفه سازی، طراحی و نمایش کالا و خدمات به مخاطبان راحتترین کاری است که میتوان انجام داد و شاید چیزی از آن عایدشان نشود مگر اینکه بهطور واقعی از تجربیات حرفهایها و کارشناسان در حوزه نمایشگاه استفاده کنند و بهترین حضور ممکن را در نمایشگاه داشته باشند. گروه ارشد اکسپوآرت به عنوان بلندگوی کارشناسان حوزه نمایشگاه نکات ساده و تاثیریگذاری را برای شما آماده کرده که خواندن آن کمک بزرگی برای شما خواهد بود.
هیچوقت تنها نباشید
این نکته مخصوص مدیرانی است که در نمایشگاهها حضور پیدا میکنند. مدیران باید این نکته را به یاد داشته باشند که هیچوقت تنها در میانغرفهها قدم نزنند و همیشه یکی از مسئولان بالا رتبه خود یا افرادی را که از نظر دانش زبان و روابط عمومی آگاهی بالایی دارند همراه داشته باشند. حضور این افراد میتواند نشاندهنده رتبه بالای کاری شما باشد و سبب ایجاد حس اعتماد در دیگر افراد شود.
همیشه زود به نمایشگاه بروید
به عنوان یک مسئول غرفه سعی کنید همیشه زود به نمایشگاه بروید تا بهرهوری بالاتری داشته باشید. زود رسیدن به نمایشگاه نه تنها جای پارک بهتری را نصیب شما میکند بلکه این فرصت را به شما میدهد تا پیش از هجوم مخاطبان به نمایشگاه چرخی در میان غرفههای مختلف زده و با چند شرکت صحبتهای کوتاه کاری داشته باشید. زود رسیدن به رویداد همچنین میتواند در جذب مخاطبانی که به عنوان نخستین نفرات وارد سالنها میشوند موثر باشد چراکه در آن زمان بیشتر غرفهها هنوز کار خود را آغاز نکردهاند.
با همسایه خود دوست شوید
یکی دیگر از کارهای مسئول غرفه به عنوان فردی که در نمایشگاه حاضر است و میتواند باعث رشد و ترقی شرکت شود، دوست شدن و ایجاد رابطه با غرفههای همسایه است. در یک رویداد همه غرفهها از یک جنس کاری هستند و شما اگر با همسایههای خود رابطه خوبی برقرار کنید میتوانید پس از نمایشگاه نیز آن را ادامه داده و در عمل کوچکترین دستاورد نمایشگاه یعنی پیدا کردن یک همکار تجاری را از آن خود کنید.
هیچوقت تنها نباشید
این نکته مخصوص مدیرانی است که در نمایشگاهها حضور پیدا میکنند. مدیران باید این نکته را به یاد داشته باشند که هیچوقت تنها در میانغرفهها قدم نزنند و همیشه یکی از مسئولان بالا رتبه خود یا افرادی را که از نظر دانش زبان و روابط عمومی آگاهی بالایی دارند همراه داشته باشند. حضور این افراد میتواند نشاندهنده رتبه بالای کاری شما باشد و سبب ایجاد حس اعتماد در دیگر افراد شود.
همیشه زود به نمایشگاه بروید
به عنوان یک مسئول غرفه سعی کنید همیشه زود به نمایشگاه بروید تا بهرهوری بالاتری داشته باشید. زود رسیدن به نمایشگاه نه تنها جای پارک بهتری را نصیب شما میکند بلکه این فرصت را به شما میدهد تا پیش از هجوم مخاطبان به نمایشگاه چرخی در میان غرفههای مختلف زده و با چند شرکت صحبتهای کوتاه کاری داشته باشید. زود رسیدن به رویداد همچنین میتواند در جذب مخاطبانی که به عنوان نخستین نفرات وارد سالنها میشوند موثر باشد چراکه در آن زمان بیشتر غرفهها هنوز کار خود را آغاز نکردهاند.
با همسایه خود دوست شوید
یکی دیگر از کارهای مسئول غرفه به عنوان فردی که در نمایشگاه حاضر است و میتواند باعث رشد و ترقی شرکت شود، دوست شدن و ایجاد رابطه با غرفههای همسایه است. در یک رویداد همه غرفهها از یک جنس کاری هستند و شما اگر با همسایههای خود رابطه خوبی برقرار کنید میتوانید پس از نمایشگاه نیز آن را ادامه داده و در عمل کوچکترین دستاورد نمایشگاه یعنی پیدا کردن یک همکار تجاری را از آن خود کنید.