غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

ارزشهای بنیادین گروه ارشد اِکسپوآرت

شرکت اکسپوآرت طی پنج سال آینده بعنوان شرکت برتر کشور در حوزه تخصصی تبلیغات و خدمات نمایشگاهی مطرح و فعالیتهای خود را در حوزه های مختلف این رشته از جمله تبلیغات ، برندینگ و تاسیس آکادمی آموزشی و تربیت نیروهای متخصص گسترش خواهد داد و برند اعتباری اکسپوآرت تبدیل به شاخصه حوزه مشاوره تبلیغاتی و مجتمع خدمات نمایشگاهی خواهد شد به شکلی که این برند هم در نظر جامعه هدف ، هم از نظر جامعه کارفرمایی و هم از نظر متخصصین این امر نشانه تضمین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده باشد

ماموریت

اهداف مدیران شرکت اکسپوآرت بر ارائه بهترین خدمات تبلیغاتی ، نمایشگاهی و مشاور در این حوزه که منجر به اجرای برنامه های بازاریابی و فروش و تبدیل ایده ها به اجرا با حداقل ضریب خطا شود استوار می باشد. این شرکت با هدف همکاری با برترین شرکتهای داخلی و خارجی و ارائه بهترین خدمات بر اساس منشور اخلاقی شرکت افقی بلند مدت برای رسیدن به اهداف خود دارد.

رمز موفقیت اکسپوآرت

پر واضح است که در دنیای کسب و کار، اصلی ‏ترین عنصر 'مشتری' است. تحقق اصل رضایت مشتری تضمین کننده موفقیت در کسب و کار است. رمز موفقیت اکسپوآرت متعهد بودن ، احترام به مشتری و تلاش همه جانبه در رفع نیازهای اوست. در حقیقت، فهم و ارائه پاسخ مناسب به پرسش مهم 'مشتری چه می‏خواهد؟' یکی از بنیادی ترین اصول و اهداف اکسپوآرت است..اکسپوآرت با احترام تمام نیازهای آنها را دریافته و برای آنها راه حلی منطقی ارائه می دهد.

منشور اخلاقی

1- ما در همه امور خداوند را حاضر و ناظر بر کارها میدانیم.
2 - وظیفه شناسی ، وقت شناسی ، صداقت در گفتار ، رازداری و امانت داری را از مهمترین اصول موفقیت شرکت میدانیم.
3 - سرمایه و امکانات مشتری را به عنوان یک امانت تلقی کرده و همواره در حفظ و حراست آن کوشائیم.
4 - در انجام فعالیت های خود ضمن رعایت استانداردهای حرفه ای ، کیفیت امور را فدای کمیت نخواهیم کرد.
5 - اصلی ترین هدف شرکت ارزش آفرینی ، ارائه خدمات صادقانه و کسب رضایت مشتریان است که در انجام این مهم تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد.
6 - همواره سعی میکنیم رفتارمان مؤید و تقویت کننده گفتارمان باشد و از دادن هرگونه وعده بی اساس خودداری کرده و در پاسخگویی ، مستندات قانونی و اداری را مدنظر قرار دهیم.
7 - تلاش میکنیم در ارتقاء انواع فعالیت ها به ویژه با استفاده از فناوری های جدید، حتی الامکان در سطح استانداردهای موجود خدماتی با کیفیت مطلوب و به شیوه ای مناسب در اختیار مشتریان قرار دهیم.
8 - به منظور استفاده هر چه بهتر از منابع و امکانات موجود، رعایت اصول صرفه جویی و هزینه های غیرضروری را برای مشتریان بر خود لازم میدانیم.
9 - در راستای افزایش اصول ایمنی در همه حوزه ها نهایت سعی و کوشش خود را میکنیم.
10 - تلاش میکنیم نسبت به مراقبت از ثروت های انسانی و محیط زیست کوشا بوده و به آن احترام بگذاریم.
11 - به منظور افزایش راندمان و کارایی وظایف و جلب بیشتر رضایت مشتریان همواره فرصت یادگیری را مغتنم شمرده و بر دانش و مهارت های تخصصی خود می افزاییم.
12 - استفاده از انتقادها، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان به عنوان یک فرصت کلیدی برای شرکت است که آن را غنیمت میشماریم.

افتخارات