غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.




نمایشگاه‌ها از چندین غرفه تشکیل شده‌اند که هر کدام شکل ظاهری ویژه خود را دارند و با توجه به دید و میزان رویتی که در آن وجود دارد می‌تواند در کسب‌وکار شما موثر باشد. در خبر امروز قصد داریم شما را با انواع و ویژگی‌های برخی از غرفه‌های نمایشگاهی آشنا کنیم.


آرشیو کامل آموزش غرفه سازی در اینجا




غرفه معمولی(linear stand) 
غرفه‌های معمولی از ۳‌ وجه پوشیده شده‌اند و دید زیادی ندارند. بیشتر غرفه‌های نمایشگاه با این وضعیت ساخته می‌شوند و ارزش آنها در پایین‌ترین سطح است. پهنا و عمق این گونه غرفه‌ها، متفاوت است و غرفه‌ای با عرض بیشتر، اگر عمق مناسب داشته باشد از مقبولیت بالاتری برخوردار است. به این غرفه‌ها به دلیل قرار گرفتن در کنار یکدیگر و یک ردیف، غرفه ردیفی اطلاق می‌شود. برای اداره این‌گونه غرفه‌ها یک یا دو مسئول کافی است. 


غرفه نبشی (corner stand)
این غرفه‌ها از دو طرف با غرفه‌های دیگر همجوار و دارای دیواره مشترک و از دو طرف دیگر به سمت راهرو هستند و با توجه به قابل رویت بودن از دو طرف ارزش بالاتری دارند و طراحی و چیدمان آن مشکل‌تر و گران‌تر است. به این‌گونه غرفه‌ها دو بر و دو نبش نیز اطلاق می‌شود. برای این‌گونه غرفه‌ها حداقل ۳ نفر لازم است تا هر دو راهرو پوشش داده شده و مشکلی رخ ندهد.

 

غرفه شبه‌جزیره‌ای (end stand)
این گونه غرفه‌ها ۳ وجه قابل رویت برای بازدید دارند و از یک طرف مسدودند، به همین دلیل از مرغوبیت بالایی برخوردارند و بازدیدکننده بیشتری را جذب می‌کنند. به این غرفه‌ها با توجه به اینکه از ۳ طرف به راهرو راه دارند غرفه سه‌بر نیز گفته می‌شود. به‌طور معمول زمانی این گونه غرفه‌ها ایجاد می‌شوند که انتهای راهرو را یک شرکت به‌طور کامل خریداری کند تا دو غرفه نبشی تبدیل به یک غرفه شود. 
۳ مسئول با توجه به اندازه غرفه برای این حالت کافی است اما با بزرگ شدن فضا باید از افراد بیشتری استفاده کرد. 

 

غرفه جزیره‌ای (Island stand)
این گونه غرفه‌ها از ۴ طرف به راهرو می‌رسند و از تمام زوایا قابل دید و دسترسی هستند. غرفه جزیره‌ای ارزش بالایی از بعد نمایش و تبلیغات دارد و از مرغوبیت بسیار مناسبی برخوردار است. غرفه جزیره‌ای بیشتر برای نمایش ماشین‌آلات و صنایع سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای کالاهای دیگر نیاز به طراحی ویژه دارد تا اثربخشی مناسب را داشته باشد. در این‌گونه غرفه‌ها حداقل ۷ نفر نیاز است تا کل غرفه پوشش داده شود و امنیت و همچنین پاسخگویی در حد عالی باشد.

گروه ارشد اکسپوآرت با مشاوره تبلیغاتی در مورد این قبیل راهکارها آماده پاسخگویی به شما عزیزان در مورد سوالات غرفه سازی و تبلیغات آن می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی