غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

شرایط و ضوابط حضور در نمایشگاه‌های خارجی


نمایشگاه‌ها از نظر دسته‌بندی به دو گروه داخلی و خارجی تقسیم می‌شوند که هر کدام ضوابط و قوانین خاص خود را دارند.

برگزاری یک رویداد داخلی شرایطی کاملا شفاف دارد و بسیاری از افرادی که خواننده این صفحه هستند با آن آشنایی دارند اما ممکن است برخی نقطه‌های تاریک هنوز در شرایط برگزاری رویداد خارجی وجود داشته باشد . گروه ارشداکسپوآرت امروز نگاهی کوتاه به انواع رویدادهایی که سالانه در خارج از مرزهای یک کشور برگزار می‌شود می‌اندازد.
نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی: این نمایشگاه‌ها برای همه تولیدکنندگان و صادرکنندگان قابل استفاده است و افرادی که قصد فروش کالا یا عرضه مستقیم محصول خود را دارند می‌توانند برای حضور در چنین رویدادی ثبت نام کنند و محدودیت خاصی برای مشارکت‌کنندگان در نظر گرفته نمی‌شود.
نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی: نام این دسته کاملا بیانگر فعلی است که در آن رخ می‌دهد. در نمایشگاه‌های تخصصی تنها شرکت‌هایی قادر به حضور خواهند بود که حرفی برای گفتن در آن حوزه داشته باشند. به‌طورمعمول شرکت‌های کارآفرین، برتر و نوآور برای حضور در یک نمایشگاه بین‌المللی تخصصی انتخاب می‌شوند چراکه این دسته از رویدادها نشانگر میزان پیشرفت‌های یک کشور است.

نمایشگاه‌های اختصاصی: نمایشگاه اختصاصی به این معنی است که کشور مبدا یک رویداد را تمام و کمال در کشور دیگری برگزار می‌کند و هدف اصلی از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نمایش دستاوردهای کاملا داخلی است. در این‌گونه رویدادها چند شرکت برتر با محصولات کاملا بومی حضور پیدا می‌کنند. این نوع رویدادها در بالاترین سطح کیفی برگزار می‌شوند تا آبروی یک کشور حفظ شود.

غرفه سازی

نمایشگاه‌های جهانی (اکسپو): این عنوان به نمایشگاه‌هایی اطلاق می‌شود که مورد نظارت دفتر نمایشگاه‌های بین‌المللی یا BIE هستند و به طور معمول در یکی از کشورهای عضو BIE برگزار می‌شوند. اکسپوها براساس یک موضوع اصلی درباره یکی از مسائل روز جهان و موضوعات فرعی مرتبط با آن برپا می‌شوند. نمایشگاه‌های جهانی به طور معمول در دو گروه با دوره‌های زمانی ۵ ساله و ۴ساله کلید می‌خورند. برگزاری اکسپوها با دوره‌های ۵ ساله ۶ ماه به طول می‌انجامد و اکسپوها با دوره‌های ۴ساله ۳ ماهه برگزار می‌شوند. مشارکت رسمی در این نمایشگاه از طریق دعوت BIE از دولت‌های عضو است. این نمایشگاه‌ها برای مدت کوتاهی باید نماد یک کشور باشند و در بالاترین درجه اهمیت نمایشگاهی قرار دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی