غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

غرفه سازی و افزایش فروش در نمایشگاه عرضه مستقیم




نمایشگاه‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند که یکی از آنها نمایشگاه عرضه مستقیم نام دارد. در این نمایشگاه‌ها مکان غرفه سازی را اگر به خوبی رعایت کنید می‌تواند به راحتی اجناس و کالاهای تولیدی خود را به مشتریان بفروشد و درآمدی از این راه کسب کند.

این رویدادها اغلب با استقبال عمومی همراه هستند و یکی از بارزترین نمونه‌های آن را می‌توان نمایشگاه کتاب تهران نامید که هرسال برگزار می‌شود و میلیاردها تومان گردش مالی دارد. اگر قصد شرکت در یک رویداد عرضه مستقیم را دارید باید به فروش نهایی خود نیز فکر کنید تا حضور در نمایشگاه تنها یک اتفاق بد و تلخ نباشد.

گروه ارشد اکسپوآرت امروز راهکارهای افزایش فروش را برای شما آماده کرده است. مهم‌ترین نکته در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم مکان غرفهاست. شاید در رویدادهای تخصصی که مخاطبان برای بازدید به همه جای سالن‌ها سرک می‌کشند، غرفه‌ای در انتهای یک سالن نیز خوب باشد اما نمایشگاه‌های عرضه مستقیم ارتباط تنگاتنگی با مکان غرفه شما دارد. به‌طور معمول افرادی که از غرفه‌های ابتدایی خرید می‌کنند به دلیل سنگینی بار از بازدید باقی غرفه‌های نمایشگاه صرف‌نظر می‌کنند و در عمل غرفه‌های انتهایی سودی نمی‌برند. پس غرفه خود را هر چه بیشتر نزدیک درهای ورودی بگیرید.

طراحی غرفه همیشه در دستور اولیه کار قرار دارد اما این بار باید براساس نیازهای مشتریان تنظیم شده باشد. در نمایشگاهی مانند عرضه مستقیم صنایع دستی چیدن وسایل چندمیلیونی روی میز می‌تواند جلب توجه کند اما در فروش شما تاثیری ندارد پس بهتر است وسایلی که با قیمت پایین، بیشترین میزان فروش را دارند در دید عموم قرار گیرند. غرفه‌داران حرفه‌ای را که سابقه خوبی در فروشندگی دارند برای خود انتخاب کنید. این افراد می‌توانند با چند دقیقه صحبت کردن با مشتریان متوجه نیازهای آنها شده و بهترین کالا را به آنها بفروشند. دقت داشته باشید که جدای از فروشنده آراسته، تضمین خدمات و کالا هم می‌تواند یک قوت قلب را در خریدار به وجود آورد. تبلیغات را در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم فراموش نکنید. در این نوع تبلیغات شما فردی را به‌عنوان مسئول پخش تراکت‌های تبلیغاتی در مقابل درهای ورودی نمایشگاه قرار می‌دهید تا با شعارهای هوس انگیز و همچنین تبلیغ تولیداتی که در اختیار دارید مخاطبان را به سمت غرفه شما بکشاند. استفاده از بنرهای تبلیغاتی درصد پایینی از مخاطبان را به خود جلب می‌کند. همچنین برای جذب مخاطب بیشتر می‌توانید جوایزی را در نظر بگیرید تا به این روش فروش خود را افزایش دهید. 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی