غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

مجددا کسب عنوان برترین غرفه توسط اکسپوآرت

غرفه سازی «گروه ارشد اکسپوآرت» در نمایشگاه خودرو تبریز با کسب عنوان برترین غرفه در این نمایشگاه شناخته شد.

 

کمی درباره نمایشگاه خودرو تبریز
 
نمایشگاه خودروی تبریز - ۷ تا ۱۰ مهر


در حال حاضر می‌توان گفت بعد از نمایشگاه بین‌المللی تهران، سایت تبریز بهترین سایت نمایشگاهی در کل کشور به شمار می‌آید که نمایشگاه ۲۰ ساله خودرو گواهی بر این مدعاست. در آخرین دوره این نمایشگاه حدود ۲۷۰ شرکت از استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، مازندران، یزد، گلستان، اردبیل، زنجان و منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس به همراه نمایندگی‌هایی از کشورهای ترکیه، آلمان، اسپانیا، مالزی، چین، کره‌جنوبی، تایوان، بلاروس، کانادا و ژاپن، تولیدات و محصولات خود را به نمایش گذاشتند. انواع خودروهای سواری و سنگین، دستگاه‌های تعمیرگاهی، روغن موتور، فیلتر، انواع قطعات یدکی، کمپرسور، باتری، پیستون، سیستم‌های الکتریکی و ایمنی خودرو، لیفتراک، تایر و قطعات فولادی از محصولات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

گروه ارشد اکپوآرت در این نمایشگاه طراحی و اجرای غرفه پارس خودرو را در نمایشگاه خودرو تبریز به عهده داشت .

مساحت این غرفه 1500 متر مربع بوده است .

ادامه مطلب در وب سایت غرفه سازی گروه ارشد اکسپوآرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی