غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

گروه ارشد طراحی و نمایشگاهی اکسپوآرت -خدمات غرفه سازی نمایشگاهی در ایران و کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دوبی ،عراق

غرفه سازی | غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهمترین فعالیت ای هر بنگاه اقتصادی ترویج فروش یا sales promotion میباشد.درهمین رابطه شرکتها با حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به این امر خطیر می پردازد. بدیهی است حضور قوی و توانمند در نمایشگاهها ضمن ایجاد تصویری مثبت در اذهان بازدید کنندگان موجب ارتقای سطح فروش می گردد. به همین منظور شرکتها با غرفه سازی و ایجاد فضای بصری شکیل در نمایشگاهها سعی در مطرح نمودن خود در فرمتی کاملا جذاب می نماید. در همین راستا گروه اکسپوآرت با بهره گیری از متخصصین خود در امور معماری و طراحی صنعتی و غرفه سازی خدمات حرفه ای خویش را ارایه می نماید.

چگونه یک غرفه دار حرفه ای باشیم؟



شرکت‌های بزرگ غیر از دراختیار داشتن غرفه‌ سازی مناسب با ابعادی ایده‌آل از غرفه‌داران حرفه‌ای نیز استفاده می‌کنند و همین مورد کسب و کار آنها را رونق می‌دهد.  شاید برای بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ ما جالب باشد که بدانند مجموعه‌ای عظیم مانند مایکروسافت یا کارخانه‌های خودروسازی چگونه غرفه‌دار انتخاب می‌کنند. 


ما همیشه دراکسپوآرت گفته‌ایم که نیروهای با سابقه که با چارچوب کاری آشنا هستند، می‌توانند کمک خوبی باشند اما دقت داشته باشید گاهی اوقات نیروهای باسابقه از روابط عمومی پایینی برخوردارند و نمی‌توانند گزینه خوبی باشند به همین دلیل کلاس‌های آموزشی پیش از نمایشگاه می‌تواند به شما در انتخاب بهترین نیرو در کنار غرفه سازی کمک کند. 

 


در کلاس‌های آموزشی باید اطلاعات کافی درباره کالا و نحوه استفاده از آن را به نیروها آموزش دهید تا بتوانند به همه سوالات مخاطبان پاسخ دهند. دوره‌های بازرگانی که می‌تواند نیروهای شما را با اصطلاحات و کلیات روابط بین‌الملل آشنا کند از مهم‌ترین مواردی است که باید در کلاس‌ها مدنظر قرار گیرد.


دوره‌های آداب معاشرت تجاری، روابط عمومی و روانشناسی می‌تواند به نیروهای شما در یافتن مخاطبان حرفه‌ای و برقراری ارتباط درست با مدیران، کارشناسان و خبرنگاران کمک کند. همچنین در روزهای نزدیک به نمایشگاه می‌توانید آخرین تغییرات قوانین نمایشگاهی را بررسی کنید و تمامی قوانین اعم از استفاده درست از وسایل، قوانین عبور و مرور و... را با نیروهای خود در میان بگذارید. 


کلاس‌های آموزشی به‌طور حتم نباید طولانی‌مدت باشند و ممکن است بتوان با ۲ یا ۳ جلسه ۲ ساعته همه موارد یاد شده را به نیروها آموزش داد. دقت داشته باشید پس از اتمام دوره‌های آموزشی باید از تمام نیروهایی که در جلسات حضور داشتند امتحان بگیرید تا افرادی که نمره بالاتری را کسب کردند در غرفه حاضر باشند. با این روش که در میان شرکت‌های معتبر نیز دیده شده، شما می‌توانید غرفه‌دارانی بی‌نظیر را برای نمایشگاه انتخاب کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی